måndag 29 oktober 2012

Det har hänt en grej!


Ursäkta men jag måste få gnälla av mig över den här fruktansvärda som hände i helgen! Jag har verkligen inte hämtat mig från detta ännu och jag känner att det kommer ta lång tid innan jag accepterar faktum och kan fortsätta mitt liv som jag gjorde innan. Lagom när jag kommit in i en normal dygnsrytm igen så ger jag mig fasen på att det händer en liknande grej fast tvärtom istället.

Jag pratar naturligtvis om det här med att ställa om klockan, visst jag fick en timme till men jag känner inget behov av den eller jo men jag är småbarnsförälder så jag får ändå inte sova mer bara för att nån har bestämt att jag skulle vrida tillbaka klockan. Jag har gått här en stund nu och börjat räkna ner tills dess att jag får sällskap här hemma av någon som är större än en tvärhand hög men jag började min nedräkning helt fel och det är över 1½ timme kvar... femgnället börjar klockan fyra idag och jag är redan så trött som om klockan skulle vara sju på kvällen. Det blir ingen lätt omställning detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar