torsdag 18 oktober 2012

Lite smått och gott en torsdagkväll

Det blev inget krantittande varken idag eller igår, kanske att vi ser dem imorgon när vi går ner till stan en sväng. Idag har jag på allvar börjat förberedelserna inför nästa söndags (28/10) barnloppis i Traryd. Har börjat prismärka alla kläderna och jisses vad mycket kläder det har blivit efter två pojkar, vågar inte tänka på hur mycket det hade varit om de varit en flicka och en pojke.

Var på danspass ikväll och är fortfarande helt slut, kanske inte blev bättre av att jag åt världens största portion spagetti och köttfärssås när jag kom hem, eller inte världens största kanske men så mycket var länge sen jag åt på en och samma gång. Så träningstrött och paltkoma på samma gång, lika bra att ta fram chipsen till kvällstvn oxå så att går och lägger mig och känner mig som en stelopererad valross.

 Så nu ska jag parkera mig i soffan och försöka hålla mig vaken genom kvällens mat och baktävlingar, tur att jag bara ska titta och inte tävla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar