onsdag 24 oktober 2012

Snooza

Jag gillar verkligen att snooza och tror att jag har gjort det i hela mitt liv, kommer ihåg att mamma fick gå in och väcka mig mer än en gång när jag var liten, jag ville inte riktigt gå upp första gången hon sa till för det var ju så varmt och skönt i sängen, för att inte tala om hur underbart det var att få somna om. Men idag tycker jag nog att min telefon överdrev lite, efter att jag hade snoozat två gånger bestämmer den sig för att jag är supertrött och ställer om larmet till kvart i sju imorgon torsdag. Det var inte okej. Som tur är så ska vi bara till förskolan idag och vi har inte alls bråttom på morgonen för jag ställer klockan extra tidigt för att kunna få dricka en kopp kaffe i lugn och ro, lite ensamtid ni vet.

Nu blir det till att väcka en lillebror som oxå älskar att sova, i alla fall när alla andra är vakna. Storebror har lyckats gömma sin snuttefilt inatt så idag blir det "Jakten på den försvunna snuttegrodan" här hemma.

Ha en trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar