måndag 1 oktober 2012

Att vara vuxen (guldkorn)

Ännu ett inlägg som legat opublicerat ett tag, dock har jag gjort ett litet tillägg i slutet, håll tillgodo.

Ibland glömmer jag bort att jag faktiskt är vuxen, men jag blir ofta påmind om att mina vänner är vuxna. Fick jag en smärre chock, liten var den men en chock var det allt, när jag insåg att en av mina bästa vänner faktiskt har blivit vuxen, sen att hon säkert har varit det i en himla massa år. Det var först när jag såg hennes filburk som jag fattade det. Hon har alltså med sig fil med frusna bär i till frukosten på jobbet, det tycker jag är vuxet och jag hade nog aldrig kommit på tanken att man kunde ha med sig något sånt :) Så slutsatsen av det här måste ju vara att om hon som är yngre än mig har blivit vuxen så måste ju jag oxå ha blivit det, eller?

Ska dock tilläggas att hon igår var ute och svirade tills solen gick upp (så tant är hon inte ännu), det var länge sedan jag gjorde något sånt men sen är jag ju äldre oxå ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar