måndag 26 mars 2012

Alla dessa måndagar

Så sega och tråkiga, jag kommer aldrig igång och är lite "bakisseg" efter helgen. Hade tänkt att idag så skulle jag vara ute mycket med barnen men kom ju inte utanför dörren fören klockan var närmare 4. Men som tur var så kom de andra hem och kunde roa den stora sonen så jag kunde gå in och amma den lille.

Fundilerar lite på jag har något att skriva om idag och svaret på den frågan är nej så jag borde egentligen bara stänga av datorn och gå och sova nu men kommer jag göra de då? Nej förmodligen inte, eller jo om en liten stund måste bara låta mina tankar få komma ut här så slipper jag ligga och grubbla när jag ska sova.

Fast jag hade ju inga tankar ikväll så då är det ju bara att gå och sova kvar, eller först ska jag göra mig iordning och sen ska jag bära in sovande bebis i sin säng och hoppas på att han sover vidare där sen ska jag ladda min feleton och sen ska jag sova... Sova, sova, sova så trött som jag är så borde jag somna på en gång men räknar inte med att somna innan 12 inatt, fattar inte varför jag ligger vaken?

Haha de bidde visst ett inlägg fast jag inte har tänkt en enda vettig tanke på hela tiden jag har skrivit :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar