lördag 31 mars 2012

Jag hade rätt!

Kan inte påstå att jag är speciellt stolt över mig själv när jag inser att jag hade rätt igår när jag idiotförklarade mig själv. 
Bebisen har ätit tre, TRE gånger inatt. De senaste nätterna har han inte ätit alls, så typiskt alltså. Inte nog med de så tändes taklampan halv åtta imorse och det skulle läsas Alfons. Som tur var så satt mamma i köket så hon kunde läsa medan jag kämpade i mig frukosten.

Det är tydligen lördag idag, vad ska man hitta på då? Eftersom det är svinkallt ute så vägrar jag vara ute någon längre stund men är jättesugen på att ut och gå, det går ju lixom inte riktigt ihop.
Det är långlördag idag oxå, vilket innebär att affärerna är öppna till tre, borde kanske åka ner och leta efter en klänning till kommande fylleårresa, kom på att det bara är två veckor tills vi ska iväg och jag har ingen klänning :/ 

Vilken lyx egentligen, nu kom det precis en liten pojke och sålde tidningen, kunde han inte sålt lunch oxå så hade jag sluppit åka iväg :) Fast vette tusan om jag skulle ha köpt den maten. Tänk så många som hade fingrat på den? Blö.
Nu läser mig son kvällsposten, han kollar annonserna. Men de är ju inte så konstigt när jag tänker efter de är ju färgglada :) 
Nu ska jag ta och lägga över bilderna från kameran så de kan blir lite bilder i den här bloggen igen :) Så under dagen kommer det bli en bildbomb här inne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar