lördag 17 mars 2012

Dag 17 – Mitt favoritminne.

Måste säga att bröllopet är ett av mina absoluta favoritminnen och jag har ju redan tagit upp förlossningarna i  min lista :)

Min bröllopsdag var helt fantastisk och jag försökte verkligen njuta var enda sekund. Höll ju till och med på att missa det viktigaste på hela dan, nämligen när jag skulle säga JA! Stod där och njöt så mycket av min dag att jag inte lyssnade på tanten som babblade på, vaknade till när Johan sa: JA! och tänkte visst fan det är min tur snart, ska jag oxå säga ja eller vad är det jag ska säga?! Men jag svarade rätt på frågan och vi blev man och hustru.

Kan inte påstå att det var min förtjänst att det blev en så bra dag som det faktiskt blev, jag hade noll koll på allting men sen i slutet så föll allt på plats tackvare en massa underbara människor, ingen nämnd ingen glömd! Ni vet vilka ni är och tack så otroligt mycket för att ni ställde upp för oss.

Lånade bilder ifrån min svägerska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar