torsdag 15 mars 2012

Varför sitter jag här för?

Jag borde packa jag vet det, men Mulle Meck är ju så spännande idag så jag kan ju gå härifrån förstår du väl? Reser jag mig upp ur soffan så kommer jag få tops under fötterna, vet du hur jobbigt det är att kliva på en massa tops, det är obehagligt så jag besparar mina stackars fötter denna tortyr. 

Vad händer då om jag sitter kvar? 
Tja jag får ingenting packat, vilket kommer resultera i att jag inte får med mig några kläder, visst det börjar ju bli varmare nu men jag är inte den som brukar springa runt näck och tror inte jag vill börja nu heller.
Gubbens alla t-tröjor och några strumpor är nerpackade så han kommer ju vara snygg på nya jobbet.
Barnen har fått med sig alla sina kläder iallafall. Kom på att jag har packat mitt smink, kanske kan göra en kroppsmålning, ja de gör jag då kan jag sitta här 5min till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar