onsdag 28 mars 2012

Helt knäckt

Japp så är det, idag blev jag helt knäckt! Ont som fan gjorde det men det var behövligt, mina ben var tydligen olika långa så nu har sjukgymnasten knakat till mig. Ska tillbaka om en vecka och se om kroppen har fattat hur den ska vara eller han måste justera lite. Förmodligen blir det justering men nån gång så ska det väl bättre.

Sitter just nu och kollar finalen av Sveriges mästerkock, ångrar lite att jag började titta på det här, jag blir ju galet hungrig. Lyckades tigga till mig ett bett av makens äpple, men det hjälpte ju inte de heller, får nog gå och göra ett par knäckemackor sen så jag slipper gå och lägga mig med en mage som skriker efter mat.

Men ojoj nu får jag ta och koncentrera mig lite så jag inte missar poäng utdelningen. Heja den som vinner eller nåt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar