tisdag 13 mars 2012

Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan är en sån vecka jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva i mitt liv, på mer än ett sätt. För det första så börjar den med influensa som säkert kommer kulminera i mitten på veckan för att dra öster, väster eller vart fan den vill i slutet på denna underbara vecka.
För det andra ska jag flytta hem till mina föräldrar till helgen med mig tar jag man och två barn, ojoj vad jag känner mig självständig :)

Så denna veckan skulle vi ju flyttpacka var det tänkt, sonen skulle säga hejdå till sina kompisar på förskolan och gubben till sina jomfatomfare på sitt jomf. Har ju sett fram emot den här veckan en evighet eller en månad för att vara exakt. Men nu visar det ju sig då att det blir katastrofvecka här hemma.

Igår, vi gjorde inte ett smack, idag är samma sak så det blir ju inte så svårt att räkna ut vad vi kommer syssla med imorgon. Sen kommer torsdagen och jag har då magkatarr som sträcker sig ner i knäna så kommer ligga i fosterställning i soffan och tycka synd om mig själv. Sen kommer flyttdagen och jag får väl vara glad om vi överhuvudtaget har nånting att ta med oss.

Så detta blir ett kort inlägg om hur jag tror att min vecka kommer bli, jag hoppas ju så klart att alla är friska och pigg imorgon men det är ju ingenting jag tror på.

Nu kan ju denna veckan bara bli bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar