tisdag 13 mars 2012

Vilken natt och den har bara börjat.

Har försökt somna i snart två timmar, för mycket tankar som far runt i huvet, men efter vilda diskussioner med mig själv kom jag fram till att:
Jag kan inte ringa och sjukanmäla lilleman nu för det är nog ingen på förskolan hoppas jag.
Jag kan inte ringa nya förskolan heller av samma anledning.
Jag kan inte ringa samtalen till de olika sjukvårds ställena heller, tror knappast att de har nattöppet bara för att lilla jag kommer på viktiga saker mitt i nätterna.
När jag då för tio minuter sen kom fram till allt det här då vaknade min bebis och vill ha mat.

Sen är jag orolig för storebror oxå så har babyvakten inne hos honom igång och han far runt som en pingpongboll i sängen så ja ni kan ju lista ut det själva. Jag kommer få min skönhetssömn inatt, eller nä just det kommer se ut som odjuret när jag blir väckt imorron.

Glömde ju berätta att jag trodde nog jag hade mormors bil när jag var ute på mitt lilla äventyr innan. Bilen hade både kängurubensin och bara två växlar, nejdå jag kör inte alls för sällan :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar