fredag 30 mars 2012

Dag 30- Ett sista ögonblick

Vad ska jag fylla det här sista inlägget i min lista med. Jo ett sista ögonblick, men fy det får mig bara att bara tänka på ledsamma tråkiga saker så det får bli ett kort inlägg och sedan hoppas jag att detta inte blir det sista ögonblicket på den här bloggen. Det finns en fortsättning även efter att "min lista" har tagit slut jag lovar :)

Tack för den här tiden listan du har varit både rolig, tråkig, prestationsångestframkallande, spännande och du har satt lite press på mig att skriva minst ett inlägg per dag. Men nu är det dags att säga farväl och jag hoppas att vi ses någon annan gång i någon annans blogg. Tack och hej!

Och ni kära läsare jag hoppas att ni finns kvar även efter att listan försvinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar