lördag 3 mars 2012

Dag 03 – Mina föräldrar.

Jahopp vad ska man säga om mina föräldrar, ja utan dom skulle jag ju inte sitta här och skriva det är ju ett som är säkert iallafall.

Mina föräldrar är helt underbara människor och ja jag är partisk men de skiter jag i för det är min blogg!

Jag vet att jag alltid kan vända mig till dem både med bra och dåliga nyheter, kan dom så ställer de upp och kan dom inte så gör de det iallafall.
Jag hoppas att de vet att jag skulle göra samma sak för dem.

Jag älskar mina föräldrar och de verkar ju inte tycka så illa om mig heller eftersom jag får flytta tillbaka till dem och den här gången är jag fyra gånger så många som jag var när jag flyttade hemifrån för 8år sedan.

Kom på att jag inte har frågat om de vill vara med på bild på bloggen så  ni får se dom från den här sidan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar