fredag 16 mars 2012

Tamponger i ögonen

Snart får jag trycka in ett par tamponger i ögonen så tårarna samlas upp nånstans. Bölar för ingenting, pratade precis med maken på msn och eftersom det är hans sista dag på jobbet idag så blir de ju ett avslut och farväl för honom oxå. Så nu sitter jag här hemma och tårarna sprutar åt alla håll och kanter, det är tur vi har golvvärme så att det torkar fort så slipper jag vara rädd för att vi ska få fuktproblem.

Packningen går sakta med säkert framåt, nu har jag bara problemet med att jag inte tror att vi får med oss allt, men jag är ju gift med tetrispackarn så han kommer nog få in massor som jag inte hade fått med mig om jag har packa in i bilen. Jag kör kasta in och tryck ihop och stäng luckan fort som fan och så håller vi tummarna för att inget går sönder och att allt får plats :)

Nähepp sista rycket innan jag trillar ihop på golvet, hoppas bara att jag hamnar nära högen med saker som ska med så borde ju gubben se mig och packa in mig i bilen oxå :) Håll tummarna för de annars får han problem när bebisen vaknar och vill ha mat :P

Undra om jag kommer sakna de här rackarna? Undra om vi får plats med nån i bilen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar