tisdag 26 juni 2012

Får idéer till bloggen när jag minst anar det

Idag har vi varit på lekland, ja jag vet igen men det regnar ju och vi tycker det är roligt.
När jag satt på leklandet och lillebror hade somnat och tog fram min telefon för att hinna blogga lite så ser jag att jag har ingen täckningen där inne, asså vi är i en storstad och då borde det väl finnas täckning överallt eller? Jag trodde faktiskt att jag skulle ha täckning överallt i Malmö men så var alltså inte fallet, jag tog då ett kvitto som jag hittade i skötväskan och började plita ner stolpar till ett blogginlägg, det blev en, två ja faktiskt tio olika ämnen som jag kom på när jag satt där i soffan, så tre kvittobaksidor blev nerklottrade. Sen ska jag bara hitta tiden att skriva om allting oxå.

Nu hör jag tassande steg så tydligen har jag inte tid nu heller, håll tummarna för att det är storebror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar