måndag 25 juni 2012

Blev en låång läggning ikväll

Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att förstå att när man är trött då är det bäst att sova!

Nej så lätt ska vi inte ha det tänker min 7månaders bebis som krånglar och tänker inte somna, men sömnen har varit konstig hela dagen, först sov han 1½timme på förmiddan och sedan bara ½timme på eftermiddan. Det blev en gnällig hemresa kan jag berätta, han sov ingen ting under den dryga timmen vi satt i bilen, han sover alltid i bilen annars! Dock somnade storebror ätandes majskrokar, det tar på krafterna att vara på lekoseum. Det kommer komma ett helt inlägg om detta fantastiska paradis (det var vad storebror tyckte om att), men vill ju visa bilder och de är i kameran som står därborta, jag pekar nu men det ser inte ni så jag får ju tala om det istället. Men nu efter att vi har lagt barn i två timmar så är jag helt enkelt för trött för att ställa mig upp och hämta den, så bilder och inlägg om lekoseumet kommer en annan dag.

Det blir ganska korta och få inlägg nu men det är för att vi är på semester och då får faktiskt bloggen lite semester oxå, tycker det är både logiskt och rättvist :)

Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar