fredag 1 juni 2012

Väderkvarnsbebis!

Min senaste statusuppdatering på facebook var: "Tio, tio, tio! Glöm inte andas oxå, andas är viktigt!"
Anledningen till detta ser ni har nedan:




Jag förstår inte hur det gick till, det var ju jag som höll i skålen men det var inte jag som slängde den på golvet. Förstår fortfarande inte hur en bebis armar kan växa till två meter på bara nån sekund och sen återgå till normal längd sekunden efter att den har grabbat tag i skålen och slängt den på golvet så det blir kalops överallt. Vi hade ett likande missöde med just kalops tidigare i veckan, jag tror att det är något i den där kalopsen som tar fram väderkvarnen i min bebis. Fast iofs så är gröt, rödspätta och kyckling oxå bra på att plocka fram den egenskapen så jag kan nog inte bara skylla på kalopsen, även om jag hemskt gärna skulle vilja för då hade de blivit kalopsförbud här hemma.

Skadeglad, väderkvarnsbebis?
Men mamma hur kan du tro att det var jag som välte ner skålen på golvet, ser du inte så fint och lugnt jag sitter här med händerna vilandes på stolen!

Inbillar mig själv att det är inne att lukta kalops! Jag menar jag är ju nyduschad och hinner inte slänga mig i duschen en gång till så ja får helt enkelt lukta kalops. Det hade kanske inte gjort så jäkla mycket om de nu inte var så att jag skulle till sjukhuset idag. Men jag inbillar mig att de har känt värre odörer från någon annan, jag menar mina kalopsinsmorda ben kan inte vara de värsta de varit med om, eller kan de?


Avslutar med en uppdatering om hur det gick med mascaran, bättre lycka nästa gång som sagt!


2 kommentarer: