söndag 3 juni 2012

Stoppa tiden!

Vart tog den här helgen vägen och framför allt vart tog den här kvällen vägen. Jag menar tjugo över åtta sov båda barnen och maken var på bio så jag menar jag fick en kväll helt för mig själv men den försvann. Min tanke var att jag kunde skriva ett mastodont långt blogginlägg om allt som hänt och inte hänt i helgen. Men jag har ju inte haft med mig datorn i helgen så då hade jag inte med mig min blogglista på andra bloggar jag följer så har nu fått sitta och läsa ifatt, alla verkar ha haft en helg vid dator. Fast det kan jag förstå med sånt skitväder vi har haft så har det ju varit perfekt väder att sitta under en filt med sin dator och bloggmysa. Så tack allihopa för att ni har hållt mig sysslesatt! Tyvärr så orkar jag inte skriva så mycket om helgen utan får spara det till imorgon, men då har ni något att se framemot. Jag har körde hela vägen upp i fredags (den resan får bli ett eget inlägg känner jag på mig), vi har firat treåring, shoppat loss, blivit av med ankor på flera olika sätt, bebis har blivit stor, ni får heller inte missa vällingskiftet så nu ska jag ta och vila mig i form inför morgondagens bloggande.

För övrigt så var det den där nya äljen-filmen som maken hade ett i sånt där 3d och han sa att jag inte skulle ha tyckt om den, jag hade nog blundat hela filmen och det känns ju onödigt att sitta i biosalongen med ett par 3dglasögon på sig och blunda, känns ganska onödigt att blund sig igenom en biofilm oavsett glajer eller inte. Alltså var nog filmen bra för såna som gillar såna filmer vill säga, men så är de nog med de flesta filmer. Men just det sova var det!

Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar