fredag 29 juni 2012

Fredagsmys på högnivå

Sitter i soffan med datorn i knät och lyssnar på friidrotten, i andra änden av soffan sitter mamma som tittar på friidrotten och i den andra soffan sitter maken med sin dator i knät och med hörlurar på sig. Vi umgås verkligen intensivt med varandra i den här familjen. Mamma tjatar lite på mig om att jag måste äta chips så inte hon äter upp alla själv, men det är inte lätt att både äta chips och skriva samtidigt.

Har precis sett Moa Hjelmer springa hem ett EMguld, grattis till henne får man väl säga, herrejisses att man orkar pressa sin kropp på detta viset, känner att det är tur att jag inte ville bli elitidrottare, jag menar jag har ju träningvärk efter min insatts mot ogräset i onsdags och nej det är inte skönt att ha träningsvärk.

Ska försöka hinna ut och fota mina skor innan jag går och lägger mig så ni får se resultatet, och jag måste erkänna att det är utfört av mamma men idéen är min :)

Nu börjar det mullrar så får fortsätta skriva en annan gång. Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar