måndag 31 december 2012

2012

Året närmar sig sitt slut, snart ska vi lägga 2012 bakom oss och blicka framåt mot ett 2013 som kommer bli det bästa året i mitt liv, för det har jag bestämt. Det fanns så mycket jag önskade skulle hände 2012 som inte hände så jag har inga förväntningar på 2013 alls, det som händer det händer och det kommer bli så bra så.

Året började med ett stort beslut nämligen att vi skulle sälja huset, bryta upp och börja om på annan ort. I mars gick flyttlasset men någon försäljning av huset har det inte blivit, behöver jag skriva att jag är lite bitter i ena hörnet? Nej jag menar det. Dock har vi börjat om på nytt, på mer än ett sätt och det är underbart. Jag har under 2012 hittat min hobby, jag som trodde att jag var en sån hobbylös människa men det var jag inte, jag hade bara inte hittat rätt. Men nu jag har hittat min passion och det är att skriva, om jag kunde skulle jag skriva jämt. Under hösten har jag tränat minst två gånger i veckan och jisses vad stark jag börjar bli, Pippi Långstrump får se upp. Mina leder värker inte alls lika mycket och det är verkligen fantastiskt härligt. Barnen växer så det knakar och min bebis har blivit en liten kille och min lilla kille har blivit en storliten kille som faktiskt gav nappen till tomten i år.

Nu lämnar jag 2012 bakom mig och det jag tänker ta med mig in i 2013 är alla de fantastiska människor som finns i mitt liv, de som tycker om mig för den jag är, alla andra tänker jag lämna kvar i 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar