lördag 15 december 2012

Laddar

Försöker ladda inför kvällen, tror att det kommer bli en galet rolig kväll och jag hoppas att jag kommer ha träningsvärk i magen imorgon efter allt skratt. Ska bli ganska skönt att komma iväg några timmar och slippa ansvaret för barnen en liten stund. Ladda batterierna lite!

Men det var så länge sedan jag var ute att jag har helt glömt bort hur man gör, en gång i tiden behövde jag inte tänka innan jag skulle ut, jag kunde vara klar på fem min, tio om jag skulle duscha innan. Nu kommer jag behöva minst en timme nästan två för jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig, men kläder kommer det vara så ni behöver inte vara oroliga för de. Skulle gärna vilja ut och rasta mina rosa benfluffisar men tror inte att det passar in och ikväll vill jag passa in.

Så ikväll får bloggen vila, ha en fortsatt trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar