måndag 17 december 2012

Väntar med spänning

Mitt i-landsproblem just nu har varit att jag inte tycker att jag har några klänningar att ha på mig, jag har alltså letat som en tok efter att ha någonting att ha på mig på jul och nyår men inte funnit någonting så det har börjat luta ut sopsäck. Och även om det skulle kunna funka så vill jag faktiskt inte ha det på mig, jag inbillar mig nämligen att det blir så svettigt. Igår irrade jag runt på gekås som en yr höna men hittade ingenting, inte i min storlek i alla fall så jag var som sagt på väg att ge upp men så fick jag en idé.

Så tidigare idag fick jag ett ryck och gick ut på tradera och hittade några klänningar som jag dels tyckte var snygga och dels hade låga bud och till min stora glädje så vann jag tre stycken av fem. Så nu sitter jag här och väntar med spänning på att det ska bli onsdag eller torsdag när jag tror att jag kan få hem dem. Det är alltid lika spännande att se om det man har köpt passar, skulle det inte bli bra så får jag väl helt enkelt sälja dem vidare.

Bilder kommer kanske senare i veckan vem vet.

1 kommentar:

  1. Oh vad spännande! Man tycker att ngn av dem borde bli riktigt bra och kom ihåg ... om klänningen känns för enkel eller trist så kan man göra en massa roligt & förändra med accessoarer :)
    Ett stort halsband, armband och örhängen kan göra mycket ! :)

    KRAM !!

    SvaraRadera