måndag 31 december 2012

December sökord

Presenttips är jag tydligen väldigt duktig på i alla fall om man frågar google eftersom de har hänvisat till min blogg när någon har sökt på:
  • inflyttningspresent gurkkaktus - Den blev väldigt uppskattad måste jag säga. 
  • gurkkaktus
  • blomsterbröllop present
Kanske skulle man kunna ge en sån här i blomsterbröllops present? Bara en tanke!

Mitt ständiga strumptema verkar också locka hit läsare (jag inser att jag kommer få fler strumpläsare när jag lägger upp dessa ord igen men sånt får man ta):
  • "vita strumpor"
  • urtvättade strumpor






När vi ändå är inne på klädtemat så slänger vi in de här sökningarna oxå:
  • hängslen 
  • troschock blogg - Nej här blir det ingen bild, sorry, eller jag är inte alls ledsen faktiskt.

Det finns naturligtvis sökningar där de personerna har hittat helt rätt
  • ensarasblogg


Sen finns det sökningar där jag inte tror att personerna hittade vad de sökte (är inte så säker på att de som sökte efter presenter eller strumpor fann det de sökte heller) men de har jag ju redan listat:
  • starta med verkstadsnyckel
  • vad är en potatisskalare
  • svullna knän
  • väg till lejonlekland
  • gekås shoppingtips
Så sant som de är sökt:
  • vissa dagar kräver mer kaffe än andra
Min ständige följeslagare, trodde inte att den här sökningen skulle dyka upp den här månaden men när fullmånen kom fram då kom även sökningen till min blogg fram:
  • Värk vid fullmåne
Sen undrar jag lite grann över dessa sökningar:
  • Är det bra att ge bröstmjölk till min lille... 
  • blöja over att som vuxen
  • idioter på bibblan i kalmar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar