lördag 22 december 2012

Dan för dan före dopparedan!

Ikväll struntar vi i allt vad jul och julmat heter och beställer pizza, fast jag misstänker att vi kommer att provsmaka julgodiset en eller två eller kanske ett dussin bitar kommer nog att slinka ner skulle jag tro.

Alla julklappar är äntligen inhandlade och jag har bara två kvar att slå in, tyvärr fick det bli panikinköpta julklappar idag för att de vi egentligen hade köpt inte har lyckats nå oss via postsystem och annat, detta trots att vi beställde grejerna några dagar innan sista dag att beställa för garanterad leverans innan jul. Nu sa de ju inte vilken jul det skulle levereras innan så det kanske håller avtalet vad vet jag?

Men det löste sig som sagt så jag ska inte vara bitter, inte så länge till i alla fall. Imorgon är det dagen före och i år blir det födelsedagsfirande av mig, det blir tårta och jag misstänker att det blir ett eller två paket, jag menar jag fyller ju ändå 27! På kvällen bänkar vi oss för en omgång bingo och provsmak av julmaten så vi vet om vi måste kasta oss iväg till affären på julaftonsmorgon för att inhandla det som eventuellt (högst otroligt att det skulle vara något men man ska aldrig säger aldrig) är oätligt.

Trevlig lördagkväll på er där ute i vintermörkret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar