torsdag 20 december 2012

Får bli en annan dag

Bad maken fota min nya frisyr, då tar han ett foto upp i näsan på mig, nej det kommer ni inte att få se, idag i alla fall. Tyvärr blir det inget foto på min nya frisyr heller och tur är nog det för jag är inte helt nöjd med resultatet, får se hur det blir när jag tvättat det och format det som jag vill. För just nu känns det som att Svamp Bob har flyttat in på min hjässa. Det är ju volym på det men vet inte om jag gillar att ha så mycket volym att jag skulle behöva ändra min längd i passet med 1 dm. Maken tycker att jag är jättefin men honom kan man ju inte lita på han är ju liksom gift med mig och det är ju hans uppgift att säga att jag är fin, speciellt så här nära jul då kan han ju inte säga att jag ser ut som ett skatbo i huvudet. Dock har vi en plan för mitt hår, min frisör och jag, tänk vi kanske borde skrivit en utvecklingplan när vi ändå höll på. Men jag är inte så ledsen som jag verkar, färgen blev kanon även om det såg ut som en brottsplats i mina öron efteråt men det får man ju räkna med. Och tänk snart kan jag nog svänga med luggen, det blir grejer det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar