torsdag 20 december 2012

Klippetiklipp!

Det är åter igen dags för mig och pälsmössan att parkera oss i stolen hos frissan och låta henne trolla så att jag ser bra ut i håret igen. Jag brukar alltid vara tvärsäker på vad jag vill att hon ska göra med mitt hår, jag säger alltid: "Gör vad du vill!" men idag är jag osäker. Jag vet inte om jag vill att hon ska göra vad hon vill, tänk om det inte blir någon förändring? Jag vill ju att det ska synas att jag har gjort något med håret men för att få fram den effekten så är det nog bara att raka av det som gäller och det är jag inte speciellt sugen på när  jag börjar på nytt jobb om 12 dagar.

Just nu är jag inne i en period då jag saknar mitt långa hår, men ska jag få så långt hår igen så kommer det ju ta tio år minst och då kommer jag säkert bara klippa av det igen. Här kommer de sista bilderna på mitt långa hår, det ena är när jag är på väg till frisören för att göra klippet och den andra är nyårsfrisyren jag hade några dagar innan det åkte av.


Får som sagt se om jag kommer på vilken färg och form jag vill ha, men som sagt det går inte göra så mycket med min kalufs just nu. Bilden under är från i somras när det blev kortkortikortkort, det är inte mycket längre nu kan jag säga.
Kanske att det kommer en bild på resultatet ikväll eller imorgon, kanske kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar