fredag 13 april 2012

Panodil till efterrätt (Varning för gnäll!)

Måste bara gnälla av mig lite så att jag kan ta nya positiva tag igen.

Har precis ätit lax och ris som min snälla mamma hade fixat till oss, det var jättegott men nu måste jag ta en panodil till efterrätt för att stå ut med smärtan jag har i käken. Kunde inte somna inatt för att det känns som en kniv som sitter i käkleden och irriterar, jag hatar när smärtan blir så stor att jag inte kan tänka ordentligt. Önskar att det fanns något sätt att bli av med den så att jag slapp äta värktabletter som andra dricker vatten.
Men asså lax som man gör i ugnen och kokt ris, det är ju inget tuggmotstånd alls så jag tycker inte att jag borde få speciellt ont. Hur ska jag fixa helgens ätning, kanske ska be dem att mixa min mat? Nej de ska jag inte göra, däremot ska jag ta en panodil som förrätt istället så att jag fixar hela middan utan att blir arg och sur när jag börjar få ont. För just nu är jag väldigt glad att bebisen sover och min stora kille vilar framför en film så att jag kan sitta här och tjura medan värktabletten får effekt.

Finns så klart lite positivt att skriva om värken oxå, jag har nu haft några dagar med låg smärta i övriga leder så får väl vara glad att inte allt jävlas på samma gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar