lördag 7 april 2012

Rita, gissa, spring

Fast minus spring då. Har helt fastnat i "Draw Someting"-träsket och har nu även lurat min man till att rita och gissa. Så nu har vi äntligen ett gemensamt intresse och vi gör något ihop på vår "fritid", sen att det enda vi säger till varandra är "nu har jag ritat klart så du får gissa" eller "men vad sjutton har du ritat här".
För att göra det ännu roligare så kan jag ju tillägga att jag inte är speciellt bra på engelska så det kan bli lite tokigt när jag ritar.
Jag trodde att jag skulle rita en tunga men tydligen så skulle jag ha ritat en stringtrosa, det är inte lätt när det är svårt :P

Om nån av er vill få en utmaning så kan ni lägga till mig "sosarora85", men en varning då ni måste tänka utanför lådan ganska många gånger om ni ska kunna spela med/mot mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar