onsdag 11 april 2012

Troschock!

Har varit på stan idag för att leta klänning till helgen, hittade inte en endaste liten klänning att prova så det snöt sig kan man säga. Men så kom jag hem och läser både här på bloggen och på fejjan att en vänlig själ kan tänka sig att låna ut sin klänning till mig, lyckan är total :)

Ni får inte tro att jag kom hem tomhänt efter mitt besök i centrum, nejdå jag hittade kläder till båda barnen och tänka sig det fanns underkläder på rean oxå så då tänkte jag varför inte, kommer hem och får en troschock när jag packar upp påsen. Jag har köpt trosor som är 5 storlekar förstora!! Asså snälla lilla Sara hur lyckas du? Jo de ska jag säga att de var enkelt, jag tittade bara på den däringa galgen som de hängde på och där var det rätt storlek. Så vad har jag nu lärt mig av det här? Titta alltid på storleken på plagget och inte på galgen, känner mig som en känd chokladdryck. Men roligt hade jag och börjar fortfarande fnissa när jag skriver detta. Så jag kan inte säga att tycker att jag har slängt pengarna i sjön, nej det var 25 spänn som förlängde livet på mig (ett gott skratt förlänger ju livet säg det). Jag hoppas att hon i kassan trodde att jag handlade åt någon annan så att hon inte tror att jag springer runt i alldeles förstora trosor, det skulle ju vara lite pinsamt, behöver jag gå in och förklara detta för henne? Jag får nog sova på saken för nu har de ju ändå inte öppet ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar