söndag 29 april 2012

Det är inte söndag förens på tisdag

Det är inte bara jag som trycker ut mig lite konstigt ibland, idag var det maken som sa "det är inte söndag förens på tisdag" när jag snällt rättade honom och sa att det var söndagkväll ikväll och inte lördagkväll.

Så vad gör vi då denna extra lördagkväll? Jo jag sitter i den ena fåtöljen och skriver lite på datorn, just nu skriver jag ju det här. Maken sitter i den andra fåtöljen och spelar nåt tror det var nåt med några stjärnor som krigar men jag har lite dålig koll på det däringa datorspelen. Det är tur att han är utbildad på sånt så jag slipper :)

Vi hade faktiskt tänkt se en film ihop men när de enda filmerna vi hittade var teletubbies eller nalle puh så ändrade vi våra planer, vi är inte så svåra med sånt iallafall inte jag, jag bryter bara ihop och gråter när saker inte blir som jag hade tänkt men det är det väl ingen som märker nåt av eller?
Fast ikväll så visste jag redan att vi inte skulle hitta nån film att se på, vi gör nämligen aldrig det så varför skulle vi lyckas ikväll, det blir ju extra svårt att hitta nån film vi vill se eftersom våra filmer är nerpackade i en flyttkartong någonstans. Men det var nog tur att vi inte hittade någon för, risken är stor att om vi hade hittat nån film att se på så hade jag börjat böla för de, det var ju inte så jag hade tänkt!

För er som har missat fåtöljerna så kommer här bild på dem igen (ja det är samma bild, men de står ju likadant som förra gången och de hatar att vara med på bild så då får det bli så här, sorry)
Nu är klockan tio vilket innebär att maken nästan är vaken på övertid, undra om jag kommer gå och lägga mig före honom, det har inte hänt på väldigt väldigt länge iallafall inte senaste månaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar