torsdag 19 april 2012

PMSkossan!


Nu vet jag varför hela världen är emot mig, jag har PMSkossan på besök! Här har man inte slutat amma ännu så dyker lingonveckan upp som gubben i lådan och överraskar med att ta med en oinbjuden gäst till nämligen PMSkossan. Tack för den, komma hit och förstöra det är ju inte snällt för fem öre. Här kommer då en varning till omvärlden: Från och med nu och några år framöver kommer jag en gång i månaden förvandlas till PMSkossan. För dem som inte har träffat PMSkossan så är hon vresig och sur utan någon som helst anledning. Bästa sättet att hantera pmskossan är att ignorera henne men akta så att hon inte märker det, då tar det hus i helvete kan jag lova. Skulle hon fråga något håll med oavsett vad du tycker så håll med, fast det kan du få fan för det oxå, lätt va? 

Kossan på bilden har inget med texten att göra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar