söndag 15 april 2012

Pigg bebis

När den store för en gångs skull sover länge så ligger den lille och härjar som om det inte fanns en morgondag.
Om lite drygt en timme är det frukost och idag är jag beredd, sover inte bebisen får han sitta med vid bordet på en gång så jag kan få mat och bli människa igen. Innan frukost är jag som en osäkrad handgranat som bara väntar på att få smälla av! Igår höll jag på att smälla av och tjuta ihop men sansade mig och sa att jag var tjusig så de andra slapp fundera, fast de märktes kanske lite när jag fick erbjudande om att få hjälp med att bre mackan, du modig Annica tänk om jag exploderat ;)
Den här helgen har varit över föntan, jättemysigt med bra väder. Jag min sanna pessimist hade tänkt snöstorm och hällregn hela dan, ibland älskar jag att ha fel.
Ikväll kommer ett längre inlägg med bilder, nu får ni nöja er med en morgonbild över en svunnen partyfrilla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar