måndag 2 april 2012

Försmå ringar?!

Jag har lyckats igen! Hela dan har jag gått och snurrat på mina ringar (vigsel-och förlovningsringar) för att jag tycker att det suttit så tight. Har inte tänkt så mycke på det, men nu för bara en liten stund sedan blev jag så irriterad på att mina fingrar är så svullna så bytte hand och satte ringarna på "fel" hand. Då först märker jag att jag i själva verket satte ringarna på rätt hand, undra hur länge jag har haft ringarna på högerhand, vad betyder de egentligen?

Har haft en intressant dag med inskolning hela förmiddagen, jag fick vara den tråkiga föräldern medan pedagogen skulle vara den roliga. Jisses så svårt det var, har fått lite mer förståelse för alla de stackars föräldrarna som jag tvingat vara tråkiga. Som det verkar just nu så blir det nog bara en tvådagar inskolning och inte mig emot, då slipper jag pyssla så mycket, däremot så måste pysslet bli klart imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar