måndag 16 april 2012

Helgens bilder (del 3)

Nu kommer de sista bilderna ifrån helgen på Visningsö.

När vi väntade på att färjan hem skulle gå så passade vi på att ta oss en titt på denna borg som Brahe lär bygga för en jäkla massa år sedan.

Tänk att det har bott människor här, undra hur de hade de egentligen, jag har så svårt att föreställa mig hur det såg ut när det var helt och användes till mer än tittobjekt för turister.

Hittade en make uppflugen på en del av ruinen. Ja jag tog med honom hem.

Pappakramar är bra när det blir lite läskigt.
Här är färjan som tog oss över till fastlandet, medan de andra stod ute på däck och njöt av överfarten så hade jag och bebisen en saneringslek i bilen. Men jag blev inte åksjuk iallafall.


Sådär nu har ni fått se lite av det vi gjorde under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar