fredag 27 april 2012

Har jag rast nu?

Bebisen ligger tyst i sin vagn och den store sonen ligger i sin säng och läser (eller tittar i en bok). Helt frivilligt lämnade han soffan och Robin Hood för att lägga sig och läsa :) Så vad gör då jag, jo jag lägger upp fötterna på bordet och tar datorn i knät och här sitter jag alltså nu. Robin Hood är fortfarande igång eftersom det inte finns nån fjärris så kan jag inte stänga av utan att lyfta från soffan och det händer inte att jag reser på mig utan anledning.

Sitter och väntar på leverans av kärleksmums, sonen kom och sa att han behövde bulle så då skickade jag bud med mamma som snart kommer hem från jobbet och då trollade hon fram kärleksmums :)

Idag laddar vi som sagt inför Mora Träsk, jag ska snart ta och vri i mig starka värktabletter för jag vägrar låta värken förstöra vår kväll, K har sett framemot det i flera dagar. Visst han kan gå själv med sin pappa men jag vill med och se honom live om han kommer sjunga med och göra rörelser eller om han kommer hata det. Tyvärr måste jag vänta tills jag blir törstig innan jag kan ta tabletterna, fattar inte varför jag måste dricka 1½glas vatten när jag tar dem men lika bra att göra som de står, orkar inte med några extra biverkningar för att jag har gjort fel.

Nu blir de tydligen myrornas krig på tv och det är ju ingen höjdare kan jag säga så nu får jag nog göra något åt de och sen smyga in och kolla om boken fortfarande är bra eller om det är tyst för att han hittar på nåt rackartyg :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar