torsdag 12 april 2012

Torris

Vilken jäkla torris jag har blivit, när jag tar av mig leggingsen på kvällen så dammar det så jag är rädd att ungarna ska få astma. Men tror ni att jag smörjer in mig då? Nej så klart inte, på kvällen är jag för trött för att ens komma på tanken och på morgonen så får jag ju vara glad om jag hinner få på mig kläderna innan jag får ut på trappan för att hämta sonen. Så då hinner jag inte riktigt med att smörja in mina stackars blåslagna ben. Skulle kanske ha gjort de efter duschen innan men då var de ju blöta, inte tänkte jag på att de blir torra sen :/ Så nu sitter jag här med torra ben fulla med blåmärken (efter allt som jag går in i), jag är verkligen inte redo för barbentasäsongen, fast o andra sidan så för 10år sen gick jag runt i polo hela sommaren så att jag skulle gå barbent den här är väl att driva över lite skulle jag tro. Men man vet aldrig jag kanske får en fixidé om att

Idag blir det till att packa inför minisemestern på Visingsö, vad sjutton ska jag packa ner? Undra om jag ska lägga ner en bok? Vad är oddsen för att jag ska få lite tid över till att läsa? Men har jag inte med mig någon bok så kommer mina små killar att sova middag båda två samtidigt i över två timmar så att jag hinner tröttna på min mobil, då kommer jag sitta där och tycka synd om mig själv som inte tog en bok med mig ;) Nä lika bra att packa ner en bok så att jag garanterat inte får en lugn stund på hela helgen. Kom på att det är första gången som mina söner ska bo på hotell, för det är det väl Johan eller är jag helt ute och cyklar enhjuling i grantopparna?

I eftermiddag ska jag bli klippt, funderar på att ge frisören fria händer för jag har ingen aning om hur jag vill ha de :)


1 kommentar:

  1. Ja, det är ett hotell och ja, det är första gången de sover på hotell :)

    SvaraRadera