måndag 23 april 2012

Kryper i bena!

Ikväll har det verkligen krupit i bena på mig, det slutade med att jag fick dra ut maken på en kvällspromenad annars hade det varit helt omöjligt för mig att ens tänka tanken på att gå och sova ikväll. Förstår inte varför jag är så rastlös för, idag kan de ju ha berott på att jag aldrig kom ut i solskenet som jag ville. Sonen fick jag ut en stund på kvällen med sin pappa (han var ju tvungen att leta efter sin morbror som hade gömt sig, dock i källaren men de visste ju inte sonen). 

Imorgon är det tisdag vilket innebär att den stora sonen ska till förskolan och den lilla sonen ska sitträna, hur ska han annars lära sig sitta om han inte får träna? Tycker det snart är dags för honom att åla eller krypa lite oxå, men bara lite (jag vet om några månader så kommer jag bittert att få ångra dessa ord, men ack så mycket roligare för er eftersom jag skriver det nu ändå). 

Jag borde gå och sova nu men det bara galopperar runt en massa tankar i huvet på mig och jag har försökt skriva nåt sammanhängande den senaste kvarten men jag får bara radera det hela tiden så nu får jag nog ta och säga god natt för ikväll och på återseende imorgon, något mer utvilad då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar