måndag 16 april 2012

Helgens bilder (del2)

Då fortsätter vi med lite bilder från helgen.
På lördagkvällen var det födelsedagsmiddag. Stora killen var uppklädd i skjorta och ser ni vänster handen, den är skadad så den användes inte under hela middagen. För det förstår ju vem som helst att har man ett skrapsår så att man var tvungen att plåster på så måste ju handen vila för att inte skadas mer.

Hela familjen samlad på en bild, händer inte så ofta och extra kul blir det när vi är finklädda :)

Förrätt. Fråga mig inte vad det är för något men jag kan ju berätta att det var gott som attan.

Huvudrätten, den var oxå god men jag har glömt vad det var för något,. Glömde fota efterrätten men då hade jag fullt upp med att amma, trösta bebis, stora killen höll på att somna vid bordet och ja allmänt kaos i mitt huvud men tror att det löste sig till det bästa. En annan sak som jag blev förvånad över var att stora killen var helt fantastiskt duktig när vi satt och åt, antingen glömde han bort att det är treårs trots som står på hans schema eller så var det för att han satt med farmor och farfar :)
Tjänar lite egna pengar, hjälpte farmor med väskan när vi skulle åka hem. Eller som hans farbror sa "Nu flyttar han hemifrån" hemska tanke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar