måndag 23 april 2012

Ny vecka, nya tankar

En ny vecka börjar idag och det är i princip tomt i min kalender. Fast jag skulle kunna ta med mig sonen på sagostund imorgon på bibblan men får se om han och jag orkar. Sen ska det tränas inför fredagens kvällsaktivitet, vi ska nämligen gå på konsert: Mora Träsk kommer till stan :) Biljetterna är bokade så nu finns det ingen återvändo. Nu måste vi lära oss låtarna så vi kan sjunga med :) Jag hoppas att det blir lika kul som för 7årsedan när jag såg dem sist, fast jag är tveksam för denna gången kommer både jag och Mora Träsk vara nyktra eller förresten jag kan ju bara tala för mig själv men jag kan ju hoppas. Jag vet förresten vem som har tagit deras kexchoklad, nej det är inte jag.

Nu rör det på sig i vagnen så jag antar att bebisen håller på att vakna, då ska vi ta på oss och gå ut och leka lite innan det börjar regna här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar