torsdag 28 februari 2013

En favorit i repris

För ett år sedan valde jag att under mars månad skriva ett inlägg om dagen från en förutbestämd lista, jag tänker göra samma sak i år fast med en annan lista.
Så imorgon kör vi, eller jag men jag hoppas att du följer med, här kan sanningar komma fram.
  1. Något jag gärna läser
  2. Ett favorit nagellack
  3. En bra film jag gärna ser
  4. Där köper jag helst mina kläder
  5. Ett tips
  6. En bild på mig för länge sen
  7. En vän jag känt länge
  8. Nångonting bra som hänt under den senaste månaden
  9. En bild på mig just nu
  10. 5 fakta om mig
  11. Det här gör mig glad
  12. 2 bloggtips
  13. Bild på ett husdjur
  14. Jag och min mobil
  15. Träningstips från mig
  16. En morgon i mitt liv
  17. En dag jag minns
  18. Någon som betyder mycket
  19. Något jag vill ha
  20. Så här ska man inte göra
  21. En bild på mig för 1 år sedan
  22. Bloggarna jag läser
  23. I din väska finns...?
  24. Ett kort någon annan tagit på mig
  25. Detta gör jag på helgerna
  26. Ett recept
  27. Finns det något bra på tv egentligen
  28. Detta åt jag till frukost
  29. Den här veckan
  30. Det här längtar jag efter just nu
  31. Planer för framtiden   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar