onsdag 24 juli 2013

Vem är det som bär och bär men aldrig blir av med grejerna på garageuppfarten??

Jo det är min käre make det, men nu när jag lyfter blicken från skärmen ser jag till min fasa att han har fyllt köket/hallen med grejerna istället, jo för i garaget kan det ju inte vara om det någon gång ska kunna bli en smedja där, men det kanske löser sig jag menar man kan säkert laga mat på den där kolgrejen man hettar upp järnet på så vi svälter nog inte ihjäl. 

När jag ändå känner mig gnällig kan jag passa på att gnälla lite över att det är jättesvårt att skriva på datorn med plåster på ena fingret, det blir hel fel och jag får sudda (eller backa eller vad de nu heter på datoriska) hela tiden, vilket förstör när jag försöker få ner orden utan att glömma bort dem. Det är nämligen inte så lätt att hinna skriva ner allting när man är överrörlig i hjärnan, det är inte lätt.

Nähä kvällsmat kanske man skulle ha innan det blir nattmat istället. Gokväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar