tisdag 14 maj 2013

Knas

Det finns saker som bara ska fungera och när de inte gör de så blir jag ledsen, som när man sätter sig med sin kopp kaffe framför datorn och ska blogga lite innan man åker till jobbet så får gärna datorn fungera. Det gjorde min, efter att jag startat om den tre gånger, TRE gånger det har jag ju egentligen inte tid med på morgonen så blev lite irriterad kan jag säga. Sen insåg jag att jag börjar en halvtimme senare än vad jag trodde att jag gjorde så jag hade lite tid till att blogga i alla fall, vilket gjorde mig lite glad.

Men när väl datorn startade och jag kunde börja skriva så har jag inget mer att skriva om än att datorn strulade, men det är väl bättre än ingenting antar jag.

Ojojoj, höll ju på att glömma att det är eurovision song contest ikväll så jag kommer att vara trött imorronbitti kan jag säga men det är det värt, jag måste ju se deltävlingarna annars har jag ju noll koll när jag tittar på finalen på lördag och så kan det ju inte vara. Maken är oxå glad för att det är eurovision nu, inte så mycket för hela spektaklet utan mer för att han får tid att spela utan att jag vill umgås, alltså borde det vara eurovision oftare eller?!

Nä jobbet kallar! På återseende! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar