onsdag 1 maj 2013

Första maj

Då säger vi hejdå till april för denna gång och på återseende om knappt ett år, nu är det istället maj och en månad närmare sommaren, det är underbart.

Idag har jag hunnit med att träna så jag såg stjärnor, nej inga kändisar utan det blinkade framför ögonen när jag tränade, det var kanske att ta i för mycket vad vet jag. Sen har vi varit ute i trädgården och hittat skatter i häcken, jag började nämligen att räfsa ut torra gamla löv, men det var inte det enda som låg under häcken jag hittade även en trädgårdshandske och en tvättsvamp jag undrar lite vad häcken skulle med dessa saker till.

Sen en annan sak med den här dagen som har varit helt knäpp och det är ju att det har varit både lördag och söndag på samma gång och det är inte ens måndag imorgon för då är det torsdag och sen är det fredag och lördag och söndag på riktigt, det är helt galet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar