torsdag 7 mars 2013

7. En vän jag känt länge

Jag har en vän som jag lärde känna när jag var ca 5år, vi umgås inte jätteofta men jag räknar henne till en av mina allra bästa vänner. Vi har hittat på en hel del tokigheter tillsammans allt från att göra en cykeltur på några mil där vi vände och cyklade hem när vi hade en kilometer kvar dit vi egentligen skulle (vi visste så klart inte att det var så kort bit kvar), till att ha åkt på pensinoärsresa till Ge-kås. Hon var ett av våra bröllopsvittnen när jag och maken gifte oss. Vi har inte speciellt lika intressen, hon är så pysslig så jag får utslag och ja jag är lite avundsjuk på att hon har tålamod till att göra så fina saker. Gå in på hennes blogg vettja! Den hittar ni här.

Fina Sanna på marknad med sina dockor och sminkväskor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar