onsdag 27 mars 2013

27. Finns det något bra på tv egentligen?

Mycket bra fråga, nästa fråga!

Ett tag följde jag allt som gick att följa vad det gäller tvprogram och jag planerade lite min tillvaro efter vad det var för program som gick på tv och när det eventuellt skulle gå en repris av ett program som jag kanske skulle missa för att jag skulle göra någonting annat när de programmet skulle sändas. Nu tittar jag mest på barnkanalen, jag ser en del serier oxå men jag tittar på dem på netfilx istället så då behöver jag inte styra mitt liv efter tv-tabån och det är fruktansvärt skönt. Men tillbaka till frågan om det verkligen finns något bra på tv nu förtiden och jag vet inte om jag har blivit äldre och mer kräsen, jo äldre har jag ju blivit det vet jag oxå, men kräsnare får jag nog oxå ha blivit med åren eftersom jag inte längre tycker att allt är guld och gröna skogar som sänds på dumburken utan det mesta faktiskt går att missa utan att världen går under, undantag finns (läs melodifestivalen).

Var detta ett bra svar på frågan eller ska jag göra en djupare analys av ämnet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar