lördag 2 mars 2013

En innelördag

Det har varit en händelserik lördag, detta trots att jag inte klivit utanför ytterdörren en enda gång. Det började med att båda barnen vaknade innan klockan sju, vilket i vår familj är väldigt sällsynt, i alla fall när jag går upp med barnen på morgonen, vilket i och för sig också är väldigt sällsynt. Efter lite tjat fick vi i oss frukosten och sen var det som att släppa lös två ångvältar, jag skulle vara koja och samtidigt som jag ligger med fötterna mot väggen och håller fast en filt med tårna så får jag en stortå (inte min) i ögat, det var inte speciellt skönt kan jag berätta. När detta var klart sov den ena ångvälten och den andra tittade på film, jag hann mat att andas lite under denna timmes långa paus, dock glömde jag att duscha som var det enda jag faktiskt hade tänkt göra under sovningen, men det löste sig och duschat har jag gjort så ni behöver inte ligga sömnlösa över detta inatt.

Vi har ätit våfflor och kvällsmat, båda barnen har ätit välling och tänk de sover innan klockan åtta på kvällen så jag kan förhoppningsvis sitta och titta på andra chansen i lugn och ro.

Trevlig lördagkväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar