tisdag 9 april 2013

Bowlingkväll men utan bowling

Det sitter en lapp på jobbet om att det är bowlingkväll på fredag och man ska anmäla sig om man vill vara med. Idag skrev jag upp mitt namn så här: Sara (ej bowling). Detta kan ju missuppfattas och nu kanske de tror att jag inte ska med, men egentligen är det så att jag inte hinner till bowlingen för jag har knappt slutat till dess men jag vill hemskt gärna med och äta efteråt.

Imorgon blir det vab för min del och det känns jättekonstigt att jag har vetat om det sedan i förmiddags, maken har varit hemma idag så jag ska vara hemma imorgon. Vi brukar inte dela på det här viset, men visst det funkar ju så oxå.

Känner att det blir ett lite rörigt inlägg ikväll och jag orkar egentligen inte skriva mer så tror att jag lägger ner och återkommer imorgon istället.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar