tisdag 2 april 2013

Så var det april

Tiden bara flyger iväg och jag tycker inte att jag hinner med något annat än att jobba, hämta barn, äta och sedan stupa i säng för att upprepa samma procedur nästa dag. Men det är väl så här det är att vara inne i ekorrhjulet och snurra. Påskhelgen försvann i ett nafs och jag åt bara ett ägg under hela helgen, det är lite av en skandal, jag menar det är ju ändå äggens högtid vi pratar om och jag äter fler ägg en äggfrukost på jobbet än vad jag åt under påskhelgen. Det är nästan så att man får skämmas, men bara nästan, jag kan ju skylla på att det fanns så mycket annat gott och äta och sen ville jag ju ha plats till påskgodiset för det har vi väldigt sällan till frukost på jobbet.

Nu är jag trött på att hela tiden önska att det ska bli vår och sommar, det känns lite som att vädret struntar i alla mina önskningar så nu struntar jag i att skriva att jag längtar efter våren och istället så skriver jag att jag längtar efter semestern för den vet jag att den kommer. Nu blir det lite tv-tittande innan jag ska stupa i säng.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar