torsdag 6 juni 2013

Firat nationaldag!

6 juni, Sveriges nationaldag! Detta firade vi genom att åka till ikea och äta den svenska nationalrätten köttbullar med pommes. Kan ju säga att detta var det bästa vi kunde ha gjort, jag har aldrig varit med om att det varit så lite folk på ikea som det var idag, det ekade nästan.

Vi hittade lite lampor och tavlor så nu ska sovrummet få sig en makeover kan man säga, eller det ska upp lite tavlor på väggarna och sängen ska ställas mot en annan av väggarna, här ska vi gå wild´n crazy så att säga, det måste man ibland.

Det har varit ganska tyst här på bloggen och det är för att bloggande och magkatarr inte riktigt går ihop, har man ont i magen så är det enda man kan tänka på att man har ont i magen och det blir inte speciellt roligt om man bara skriver om detta, som ni nu märker, så vi går vidare.

Imorgon jobbar maken så jag och barnen ska roa oss kungligt höll jag på att skriva, eller skrev jag ju iofs men det var inte det jag menade, vi ska först till mitt jobb och hälsa på (det man inte har i benen får man ha i huvet eller hur det nu är man brukar säga när man glömmer saker). Efter lunch blir det lekparkshäng och senare på kvällen hoppas vi att vattnet i den nyinköpta poolen är badklart, idag tyckte barnen att det blev kallt om rumpestumpen och det tror jag det vattnet var ju precis upphällt från vattenslangen.

Trevlig nationaldag på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar