tisdag 25 juni 2013

Tidsfördriv

Eftersom min allergi håller mig inomhus så kände jag att barnen behövde se några andra fyra väggar än de vi har här hemma, det blev en tur till IKEA, tack mamma för att du följde med.

Väl inne på varuhuset så skulle det bytas blöja och min yngsta förmåga hittade alarmknappen det första han gjorde och då tänkte jag i mitt stilla sinne att där var väl inte den bästa placeringen av en sån knapp eller är det tänk att man kan få hjälp vid en katastrofblöja kanske?! Eller vad tror ni?


Har fyndad en hel del och tänker inte avslöja ännu vad det är för något eftersom maken är iväg och jag vet att han läser, han kan allt få vara nyfiken ett tag tycker jag.

När vi kom hem såg det precis ut som det gjorde när vi lämnade hemmet på förmiddagen, hunden hade inte fått ett ryck och fixat iordning i flyttkaoset, typiskt alltså!

Nu önskar jag att det skulle vara svalare här hemma så att jag hade kunnat borrat ner mig under en filt med en bra bok och somnat innan jag hunnit läsa första sidan, men nu är det varmt och klibbigt så därför så sitter jag här och skriver tills ögonen går i kors!

Skrivpuff: Borra

1 kommentar: